czwartek, 8 października 2015

Domowe przetwory

Dżem z  nasion Chia z ksylitolem By Ania Lewandowska





SKŁADNIKI:

- szklanka jagód
- skórka z jednej cytryny
- sok z 1/2 cytryny
- 2 łyżki ksylitolu
- 1 łyżka chia około 15g


Włożyłam wszystko do garnka i gotowałam na małym ogniu, przez 25 min, mieszając od czasu do czasu.
Przełożyłam do słoiczka.











Wykonanie: Kasia


Kasia zrobiła dżem to i ja postanowiłam zrobić:


Powidła Śliwkowe









SKŁADNIKI:

- około 0,5 kg śliwek
- skórka z pomarańczy
- sok z jednej pomarańczy
- 1 łyżka karobu do porcji czekoladowej

Śliwki gotowałam na małym ogniu około 1.5 godziny, dodałam skórkę i sok z pomarańczy.
Do porcji czekoladowej dodałam karob.
Rozlałam do słoiczków i pasteryzowałam w gorącej wodzie 30 minut na małym ogniu.

Zarówno dżem jak i powidła wyszły wyśmienicie idealne np. do naleśników. 

















Wykonanie: Ania


Pycha!!!!!

SMACZNEGO:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz