środa, 7 października 2015

" O CO CHODZI W TYM ŻYCIU???



"When the sun goes down

And your eyes cannot see 

When the sun goes down 


And your hands cannot reach
 

When your bones feel like breaking 


And your heart cannot take another run 


I'll be there when the sun goes down"













Życie to naprawdę ciekawe zjawisko,
Gdzie w sumie zdarzyć może się wszystko.

Im więcej wiem o co tu chodzi,
Tym bardziej moja uwaga się rozchodzi.

Niby tak dużo wiem, ale w sumie to nic.
Wszystko się zmienia więc co zostaje to: Być!!!

Cokolwiek dziś zrobię jutro nie ma znaczenia.
No może tylko pozostaną wspomnienia

Ile już razy myślałam że zrozumiałam,
Ale jedynie od prawdy się oddalałam

Wygląda na to że prawda nie istnieje.
Jedynie iluzja jak w lesie płonące knieje

Wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie,
Więc coraz częściej mówię: odpuść sobie

Przez tysiąclecia nikt tak naprawdę nie rozszyfrował życia,
Więc tupetem jest myśleć że mi się udadzą takie odkrycia

Być może nie po to tu jesteśmy, nie po to żyjemy
Więc po co to wszystko? po co tak kombinujemy?

Dla kasy? rozgłosu? bo tak nam kazano?
A może w ten sposób nas ukarano?

No chyba że życie nie ma dać odpowiedzi,
I nie ważne cokolwiek ktokolwiek twierdzi.

Bo może to co w sercu jest najważniejsze.
Nasza wewnętrzna prawda co jest unikalna.
Słuchając siebie nasze życie piękniejsze będzie.
Wtedy droga przez życie  podróżą  niebanalną będzie.



























Zdjęcia: Kasia

Pozdrawiamy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz