piątek, 16 października 2015

Batony proteinowe

By Ania Lewandowska & Ania K.








Przepis Ani trochę zmodyfikowałam, dodałam trochę inne składniki.


SKŁADNIKI:

70g pestek słonecznika 
- 50g białego sezamu
- 8 suszonych daktyli
- 2 łyżki sproszkowanej macy
- 25g wiórek kokosowych
- 1 łyżka miodu
- 1 łyżka oleju kokosowego (rozpuscilam w garnku)
- garść nasion goji i orzechów do posypania
- 2 łyżki masła migdałowego
- około pól szklanki mleka kokosowego











Daktyle namoczyłam w gorącej wodzie przez około 20 minut.



Wszystkie składniki wrzuciłam do blendera zblendowalam, następnie przełożyłam do naczynia, ozdobiłam nasionami goji i orzechami.
Włożyłam do lodówki na 3 godziny.
Przed podaniem pokroiłam.




 
















SMACZNEGO!!!!


Wykonanie: Ania
Zdjecia:Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz